Snel meer energie en minder pijn?

APS therapie stimuleert op een unieke wijze het herstel in jouw lichaam. Uniek in die zin omdat het niets anders doet dan jouw eigen lichaam te mobiliseren tot dat herstel. In jouw lichaam is een gevaceerd netwerk van stroompjes tussen jouw neuronen en cellen. Door o.a. weefselschade verloopt de communicatie binnen dat netwerk niet meer zo goed. Daardoor heb je pijn of ervaar je vermoeidheid. Behandeling met APS therapie zorgt voor herstel door de communicatie weer te verbeteren.

Ervaar jij alle dagen pijn?  Ben je geestelijk en/of lichamelijk moe? Kamp je met ontstekingen? Dan is deze therapie de oplossing om jouw klachten op te lossen of te doen verminderen.

Henk is landbouwer en heeft fibromyalgie. Door de behandelingen voelt hij zich stukken fitter en heeft nagenoeg geen pijn meer. Vooral in zijn werk, waarin hij veel staat, heeft hij nu veel minder problemen’.

Voor welke klachten?

• artrose
  • artritis
  • Burn Out
  • chronische pijn
  • fibromyalgie
  • multiple sclerose
  • nek- en schouderklachten
  • rug klachten
  • somberheid
  • triggerpoints

Hoe in jouw lichaam klachten ontstaan

Je hele lichaam is 1 netwerk van minuscule kleine stroompjes. Wanneer deze stroompjes om wat voor reden dan ook worden geblokkeerd in hun functie ontstaan er klachten. Pijn, ontstekingen en/of zwellingen. Daardoor ontstaat energie verlies.  Als gevolg van dat de klachten niet adequaat worden behandeld ontstaat er vaak chronische pijn of vermoeidheid.

Hoe APS therapie de klachten doet afnemen

Onderstaande video geeft je een indruk wat er op celniveau gebeurt als je wordt behandeld met APS therapie.

Een ontsteking vermindert het vermogen van actiepotentialen om door het beschadigde weefsel te stromen. Daardoor vindt er onvoldoende reparatie plaats. Er ontstaan afvalstromen. Mislukte pogingen van het lichaam tot herstel kunnen leiden tot cycli van onvolledige genezing. Daardoor ontstaan ontstekingen, pijn en functieverlies.

APS-therapie is de toepassing van de exacte frequentie van de actiepotentialen door de cellen van het lichaam. Deze actiepotentialen stromen door de elektroden die op het lichaam worden aangebracht.  Dit verhoogt het aantal actiepotentialen in het lichaam.

Het stimuleren van de hoeveelheid actiepotentialen die optreedt, versnelt veel cellulaire processen in het lichaam, omdat de communicatie tussen cellen wordt verbeterd. Snelle ontgifting wordt mogelijk gemaakt en de keten van biochemische processen die betrokken zijn bij cellulaire herstel- en regeneratiemechanismen wordt verbeterd. Daardoor snellere genezing, verbeterde hersteltijd na inspanning en pijnverlichting, zelfs in sommige langdurige omstandigheden

APS therapie herstelt de functies in je lichaam pijnloos.

APS therapie is een prettige en pijnloze behandeling. Door de behandeling gaat een kleine microstroom (die je niet voelt) door het aangedane gebied stromen. Daardoor komt een bepaalde energievorm vrij. Deze energievorm heet ATP.

APS therapieHet is die energie die het lichaam aanzet tot herstel van zijn functies, waardoor de klacht verdwijnt of sterk wordt verminderd.

De effecten van de behandelingen zijn

• toename energie (je voelt je fitter)
  • vermindering van pijn (door de ontstekingsremmende werking)

Daarnaast:

• verbetering doorbloeding
  • stimulatie afvoer afvalstoffen
  • gezondere cellen
  • sneller herstel

Meer informatie of een afspraak maken?

gerda van bruggenGerda werkt binnen onze praktijk als APS therapeut en voedingsdeskundige. Zij heeft een brede ervaring in de behandeling van pijn en vermoeidheidsklachten. Bel haar gerust of vul het contactformulier in.

Onze visie

Wij gaan uit van de samenhang tussen geest en lichaam. Daarnaast is je leefstijl erg belangrijk en van invloed op je welzijn. Wij zijn van mening dat je lichaam zich zelf kan herstellen mits het op een goede en gezonde wijze wordt benadert en verzorgt.

Ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem gerust contact met ons op. We staan je graag te woord.