APS therapie….. de behandeling voor minder pijn en meer energie

APS therapie is een pijnloze behandeling met micro elektro stroom wat zorgt voor o.a. minder pijn en meer energie

Snel meer energie en minder pijn?

Je ervaart alle dagen pijn?  Geestelijk en of lichamelijk ben je moe? Je kampt met ontstekingen? Dan is APS therapie de oplossing om jouw klachten op te lossen of te doen verminderen.  APS therapie is een unieke behandeling die jouw lichaam aanzet tot herstel.

Henk is landbouwer. Henk heeft fibromyalgie. Door de behandelingen voelt hij zich stukken fitter en heeft nagenoeg geen pijn meer. Vooral in zijn werk, waarin hij veel staat, heeft hij nu veel minder problemen’.

Voor welke klachten?

• artrose
  • artritis
  • Burn Out
  • chronische pijn
  • fibromyalgie
  • nek- en schouderklachten
  • rug klachten
  • somberheid
  • triggerpoints

Hoe in je lichaam klachten ontstaan

Je hele lichaam is 1 netwerk van minuscule kleine stroompjes. Wanneer deze stroompjes om wat voor reden dan ook worden geblokkeerd in hun functie ontstaan er klachten. Daardoor ervaar je pijn. Je kampt met energie verlies of er ontstaan ontstekingen en/of zwellingen. Als gevolg van dat de klachten niet adequaat worden behandeld dan ontstaat er vaak chronische pijn of vermoeidheid.

APS therapie herstelt de functies in je lichaam

APS therapie is een prettige en pijnloze behandeling. Door de behandeling gaat een kleine microstroom (die je niet voelt) door het aangedane gebied stromen. Daardoor komt een bepaalde energievorm vrij.

chronische pijnHet is die energie die het lichaam aanzet tot herstel van zijn functies, waardoor de klacht verdwijnt of sterk wordt verminderd.

De effecten van de behandelingen zijn

• toename energie (je voelt je fitter)
  • vermindering van pijn (door de ontstekingsremmende werking)

Daarnaast:

• verbetering doorbloeding
  • stimulatie afvoer afvalstoffen
  • gezondere cellen
  • sneller herstel

Meer informatie of een afspraak maken?

gerda van bruggenGerda werkt binnen onze praktijk als APS therapeut en voedingsdeskundige. Zij heeft een brede ervaring in de behandeling van pijn en vermoeidheidsklachten. Bel haar gerust of vul het contactformulier in.

Onze visie

Wij gaan uit van de samenhang tussen geest en lichaam. Daarnaast is je leefstijl erg belangrijk en van invloed op je welzijn. Wij zijn van mening dat je lichaam zich zelf kan herstellen mits het op een goede en gezonde wijze wordt benadert en verzorgt.

Ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem gerust contact met ons op. We staan je graag te woord.