Meer energie en minder pijn!

APS therapie is een wetenschappelijk onderzochte behandeling. Deze werkt op basis van microstroom. Door het plakken van elektrodes rondom bepaalde spieren of gewrichten worden pijnklachten bestreden.

Door het aanbrengen van oorclips wordt de energie-aanmaak verbeterd. Er ontstaan minder stressklachten en het slaappatroon verbetert.

APS is de afkorting van Actie Potentiaal Simulatietherapie. Door de behandeling worden in het lichaam stoffen aangemaakt die de pijn doen verminderen. Daarnaast ontstaat er meer energie.

Marieke werkt in de horeca en kampt met fibromyalgie. Een pittige baan waarin ze dagelijks vele kilometers aflegt. Door de pijn- en vermoeidheidsklachten brak dit haar op. Door de behandelingen voelt zij zich stukken fitter en heeft ze nagenoeg geen pijn meer. Wanneer ze thuis komt heeft ze nog genoeg energie om bepaalde taken af te kunnen ronden. Daarnaast slaapt ze beter en staat uitgeruster op’.

Voor welke klachten

• artrose
  • artritis
  • Burn Out
  • chronische pijn
  • fibromyalgie
  • multiple sclerose
  • nek- en schouderklachten
  • rug klachten
  • somberheid
  • triggerpoints

Gerda van Bruggen, orthomoleculair epigenetisch therapeut

Wil je graag dat ik contact met je opneem?

Vul dan hieronder je telefoonnummer in en je wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld

Hoe APS therapie de klachten doet afnemen

Onderstaande video geeft je een indruk wat er op celniveau gebeurt als je wordt behandeld met APS therapie.

Actiepotentialen

Deze signalen maken het mogelijk om snel informatie te verzenden tussen verschillende weefsels. Het zenuwstelsel maakt uitvoerig gebruik van actiepotentialen. Dit om informatie tussen zenuwcellen onderling uit te wisselen. Maar ook tussen zenuwcellen en andere celtypen, zoals spieren of klieren, of tussen spiercellen onderling, zoals in de hartspier.

Raakt de communicatie in het lichaam verstoort, bijvoorbeeld door een ontsteking, dan wordt het vermogen van actiepotentialen om door het beschadigde weefsel te stromen sterk vermindert. Daardoor vindt er onvoldoende reparatie plaats. En er ontstaan afvalstromen. Daardoor ontstaan ontstekingen, pijn, vermoeidheid en functieverlies.

Het herstel.

APS-therapie zorgt ervoor dat de actiepotentialen weer gaan stromen. Dat komt omdat tijdens de behandeling een exacte frequentie van een actiepotentiaal wordt nagebootst. Dit leidt tot een reactie in het lichaam. Daardoor ontstaat een verhoging van de actiepotentialen in het lichaam. Het effect is dat er een versnelling optreedt van vele cellulaire processen in het lichaam. Waardoor herstel gaat plaatsvinden. Daarnaast komen hinderlijke afvalstromen vrij waardoor snellere genezing ontstaat.

APS therapie herstelt de functies in je lichaam pijnloos.

APS therapie is een prettige en pijnloze behandeling. Door de behandeling gaat een kleine microstroom (die je niet voelt) door het aangedane gebied stromen. Daardoor komt een bepaalde energievorm vrij. Deze energievorm heet ATP.

APS therapieHet is die energie die het lichaam aanzet tot herstel van zijn functies, waardoor de klacht verdwijnt of sterk wordt verminderd.

De effecten van de behandelingen zijn

• toename energie (je voelt je fitter)
  • vermindering van pijn (door de ontstekingsremmende werking)

Daarnaast:

• verbetering doorbloeding