APS therapie….. de behandeling voor minder pijn en meer energie

APS therapie is een pijnloze behandeling met micro elektro stroom wat zorgt voor o.a. minder pijn en meer energie

APS therapie is een pijnloze behandeling voor (chronische) pijn en vermoeidheid. De behandeling stimuleert je lichaam tot herstel.

Henk is landbouwer. Henk heeft fibromyalgie. Door de behandelingen voelt hij zich stukken fitter en heeft nagenoeg geen pijn meer. Vooral in zijn werk, waarin hij veel staat, heeft hij nu veel minder problemen’.

Voor welke klachten?

• artrose
  • artritis
  • Burn Out
  • chronische pijn
  • fibromyalgie
  • nek- en schouderklachten
  • rug klachten
  • somberheid
  • triggerpoints

Jouw lichaam

Je hele lichaam is 1 netwerk van minuscule kleine stroompjes. Indien deze stroompjes om wat voor reden dan ook worden geblokkeerd in hun functie ontstaan er klachten. Je ervaart dan pijn, kampt met energie verlies of er ontstaan ontstekingen en/of zwellingen. Worden de klachten niet adequaat behandeld dan kan dit uitmonden in chronische pijn of vermoeidheid.

APS therapie

APS therapie is een prettige en pijnloze behandeling. Door de behandeling gaat een kleine microstroom (die je niet voelt) door het aangedane gebied stromen.

chronische pijnHet is die energie die het lichaam aanzet tot herstel van zijn functies, waardoor de klacht verdwijnt of sterk wordt verminderd.

De effecten van de behandelingen zijn

• toename energie (je voelt je fitter)
  • vermindering van pijn (door de ontstekingsremmende werking)

Daarnaast:

• verbetering doorbloeding
  • stimulatie afvoer afvalstoffen
  • gezondere cellen
  • sneller herstel

Meer informatie of een afspraak maken?

gerda van bruggenGerda werkt binnen onze praktijk als APS therapeut en voedingsdeskundige. Zij heeft een brede ervaring in de behandeling van pijn en vermoeidheidsklachten. Bel haar gerust of vul het contactformulier in.

Onze visie

Wij gaan uit van de samenhang tussen geest en lichaam. Daarnaast is je leefstijl erg belangrijk en van invloed op je welzijn. Wij zijn van mening dat je lichaam zich zelf kan herstellen mits het op een goede en gezonde wijze wordt benadert en verzorgt.

Ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem gerust contact met ons op. We staan je graag te woord.