Wanneer je alle dagen pijn ervaart of moe bent. Dan verlopen de dagen vaak zwaar nietwaar.

Kom  langs bij Persona in Appingedam of Winschoten.

Ervaar wat APS therapie voor jou kan betekenen.

APS therapie voor meer energie en minder pijn!

APS therapie werkt op basis van microstroom. Het is vooral ook een prettige behandeling die pijnloos verloopt. De effectiviteit van APS therapie is wetenschappelijk aangetoond.

Door het plakken van elektrodes rondom bepaalde spieren of gewrichten worden pijnklachten bestreden. Door het aanbrengen van oorclips wordt de energie-aanmaak verbeterd. Klachten zoals somberheid, stress en slaapproblemen nemen daardoor af.

APS staat voor Actie Potentiaal Simulatietherapie. Hierbij wordt de natuurlijke geleiding nagebootst in de zenuwbanen. Hierdoor wordt de lichaamseigen zenuwgeleiding gestimuleerd waardoor de bloedsomloop en de afvoer van afvalstoffen verbetert. Daarnaast worden er stoffen aangemaakt die de pijn doen afnemen en energie opwekken.

Voor welke klachten

• artrose
  • artritis
  • Burn Out
  • chronische pijn
  • fibromyalgie
  • multiple sclerose
  • nek- en schouderklachten
  • rug klachten
  • somberheid
  • triggerpoints

Gerda van Bruggen, orthomoleculair epigenetisch therapeut

Wil je graag dat ik contact met je opneem?

Vul dan hieronder je telefoonnummer in en je wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld

Hoe APS therapie voor herstel zorgt

Actiepotentialen dat zijn signalen die snel informatie verzenden tussen verschillende weefsels. Het zenuwstelsel maakt uitvoerig gebruik van actiepotentialen. Dit om informatie tussen zenuwcellen onderling uit te wisselen. Maar ook tussen zenuwcellen en andere celtypen, zoals spieren of klieren, Maar ook tussen spiercellen onderling zoals in de hartspier.

Raakt de communicatie in het lichaam verstoort. Bijvoorbeeld door een ontsteking. Dan wordt het vermogen van actiepotentialen ,om door het beschadigde weefsel te stromen sterk vermindert. Daardoor vindt er onvoldoende reparatie plaats. Voorts ontstaan afvalstromen. Waardoor ontstekingen, pijn, vermoeidheid en functieverlies ontstaat.

Het herstel.

APS-therapie zorgt ervoor dat de actiepotentialen weer gaan stromen. Dat komt omdat tijdens de behandeling een exacte frequentie van een actiepotentiaal wordt nagebootst. Dit leidt tot reactie in het lichaam. Daardoor ontstaat een verhoging van de actiepotentialen in het lichaam.

Het effect daarvan is dat er herstel optreedt in de lichaamscellen. Daarnaast komen er hinderlijke afvalstromen vrij. Deze worden via de urinewegen en de endeldarm afgevoerd.

APS therapie is een prettige en pijnloze behandeling.

Door de behandeling gaat een kleine microstroom (die je niet voelt) door het aangedane gebied stromen. Daardoor komt een bepaalde energievorm vrij. Deze energievorm heet ATP.

https://personapraktijk.nl/behandel-methoden/aps-therapie/Het is die energie die het lichaam aanzet tot herstel van zijn functies, waardoor de klacht verdwijnt of sterk wordt verminderd.

De effecten van de behandelingen zijn

• toename energie (je voelt je fitter)
  • vermindering van pijn (door de ontstekingsremmende werking)

Daarnaast:

• verbetering doorbloeding